בואו לפתוח דלת לעולם של פתרונות משאבי אנוש

חוויה, יעילות, חדשנות: הצטרפו לתערוכת משאבי האנוש המובילה בישראל image
אם אתם מחפשים דרך אפקטיבית לחשוף את המוצרים והשירותים שלכם בפני קהל מקצועי ואיכותי? תערוכת HR2024 היא הבמה המושלמת בשבילכם. אל תחמיצו את תערוכת הספקים הגדולה, היוקרתית והחשובה ביותר בישראל, בתחום משאבי אנוש.


HR2024 זו לא סתם תערוכה - זו הזדמנות פז לחשוף את המוצרים והשירותים החדשניים שלכם, ליצור קשרים עסקיים משמעותיים, ולהגדיל את נתח השוק שלכם, לצד מקסום החשיפה ומכירת הפתרונות המתקדמים שלכם ללקוחות פוטנציאליים מוסמכים!


הצטרפו אלינו ב-24/07/2024 באקספו ת"א
ובואו להיות חלק מאירוע הדגל של תעשיית משאבי האנוש בישראל.


לפרטים נוספים ולרישום מציגים לחצו כאן - או התקשרו: 1800-555200




למה כדאי לכם להציג ב-HR2024?

קהל יעד איכותי וממוקד: 
פגישות ישירות עם מקבלי החלטות המשפיעים ביותר בתעשיית משאבי האנוש. סמנכ"לים, מנהלי HR, מנהלי רווחה, מנהלי גיוס, וכל מי שמעצב את עתיד כוח העבודה - כולם יהיו שם, מחפשים את הפתרונות פורצי הדרך שלכם.


חשיפה מקסימלית:
אלפי מבקרים מדי שנה. התערוכה מספקת במה נדירה להציג את החברה שלכם בפני קהל רחב ורלוונטי. בין אם אתם סטארט-אפ מבטיח או שחקן מבוסס בשוק, זו ההזדמנות שלכם לבלוט ולהרשים.

HR2024 היא לא רק תערוכה. במקביל, מתקיימת במתחם וועידת ישראל היוקרתית למשאבי אנוש, עם מסלולי תוכן מעמיקים והרצאות מעוררות השראה. זהו שילוב עוצמתי שהופך את התערוכה לאירוע המכונן של התעשייה.


שיתופי פעולה והזדמנויות עסקיות:
חשבו על התערוכה כעל מועדון נטוורקינג אקסקלוסיבי. אינספור הזדמנויות לבנות קשרים, לחקור שיתופי פעולה, ואולי אפילו לסגור עסקאות - כל זה בכנס אחד חסר תקדים!


הישארו בקצה המתקדם של החדשנות:
עולם העבודה משתנה, ואתם חייבים להישאר צעד אחד לפני כולם. גלו את הטכנולוגיות המהפכניות, המגמות האחרונות, והפתרונות הייחודיים שמעצבים את עתיד התעשייה.


מתחמי תצוגה למגוון הפתרונות שלכם:
דמיינו את עצמכם בביתן התצוגה המרשים שלכם, מוקפים במאות מקבלי החלטות בכירים ומובילי דעה, כשכל אחד מהם מחפש בדיוק את הפתרונות פורצי הדרך שאתם מציעים. החיבורים, השיחות והעסקאות הפוטנציאליות שיכולות לנבוע מכל אינטראקציה כזו הם הכוח האמיתי של תצוגה ביריד.


הביתן שלכם הוא הבמה שלכם. בין אם אתם מתמחים בטכנולוגיית HR, שירותי גיוס, פתרונות רווחה, או כל תחום אחר - יש לנו את המרחב המושלם עבורכם. מתחמי התצוגה המגוונים שלנו מאורגנים לפי תחומי העניין של המבקרים, כך שתוכלו להיות בטוחים שתפגשו את הלקוחות הפוטנציאליים הנכונים.


בין אם תבחרו בעמדה עסקית קומפקטית או בביתן תצוגה מרווח, המרחב שלכם בתערוכה יהיה הרבה יותר מסתם שטח פיזי. הוא יניע שיחות, מפגשים עסקיים והזדמנויות שיניבו גם אחרי התערוכה.


קהל יעד וממבקרים:
בין מבקרי התערוכה נמנים סמנכ"לי משאבי אנוש, מנהלי HR, מנהלי מיתוג מעסיק, מנהלי גיוס, מנהלי חווית עובד, מנהלות רווחה ואושר ארגוני, קניינים, מנהלי רכש, ארגוני עובדים, ספקים ואנשי התעשייה, וכול מי שתחום ניהול המשאב האנושי הוא בתחום אחריותו.


הירשמו היום - אל תחמיצו:
מקומות מוגבלים והביקוש גבוה. הבטיחו את מקומכם עכשיו והצטרפו למציגים המובילים של התערוכה. הירשמו עכשיו וקבלו מחירים מוזלים ומיקומי דוכן מועדפים. אל תחמיצו את ההזדמנות לקדם את העסק שלכם קדימה.

לפרטים נוספים ולרישום מציגים לחצו כאן - או התקשרו: 1800-555200


מתחמי תצוגה המגוונים בהתאם לתחומי העניין של המבקרים, כוללים הכל: מטכנולוגיות חדשניות, שירותי גיוס והשמה, רווחה ארגונית, פתרונות לבריאות, תוכניות פנסיה וחיסכון, ועד להצעות שי לחגים, תיירות ונופש.

היריד מחולק למתחמים ואזורי תצוגה בהם: 


לרשות המציגים עומד מגוון אפשרויות חשיפה, מעמדה עסקית ועד לשטחי תצוגה ענקיים לפי הצורך והתקציב!

למקדימים להירשם מוצעים שטחי תצוגה במחיר מוזל ובמיקומים מועדפים. מהרו להירשם!


לפרטים נוספים ולרישום מציגים לחצו כאן - או התקשרו: 1800-555200

הצוות שלנו ישמח לעזור לכם למצות את הפוטנציאל המלא של HR2024.



יריד משאבי אנוש 24/07/24 אקספו תל אביב

לפרטים ולרישום מציגים, התקשרו 1800-555200 או לחצו כאן