10 תובנות והמלצות לעיצוב והצלחה בתערוכה image
תערוכות הן הזדמנות מצוינת לעסקים לחשוף, להציג ולשווק את המוצרים והשירותים שלהם, ליצור קשרים עם אנשי מקצוע בתעשייה ולאסוף לידים. עם זאת, יש כל כך הרבה חברות אחרות שמתחרות על תשומת הלב, זה יכול להיות מאתגר ליצור תצוגה שבאמת בולטת.

המרכז הבינלאומי לכנסים ריכז עבורכם 10 תובנות והמלצות עיצוב שיעזרו לכם ליצור תצוגת תערוכת סחר שמושכת קהל, לוכדת מידע ליצירת קשר ומובילות להצלחה מתמשכת.

מתמונות מושכות את העין ועד לאלמנטים אינטראקטיביים ואסטרטגיות מדיה חברתיות, ממשו את ההמלצות והפכו את התצוגה שלכם בתערוכה להצלחה מסחררת!

מאת סיגל בן צבי, מנהלת תערוכת הספקים למשאבי אנוש

צורו תצוגה מושכת עין: העיצוב של הביתן שלכם צריך להיות מושך ויזואלית ולבלוט בין שאר הביתנים. השתמשו בצבעים בהירים, בגרפיקה מודגשת ובתאורה כדי ליצור תצוגה אטרקטיבית ובלתי נשכחת.
השתמשו באלמנטים אינטראקטיביים, כגון מסכי מגע, משחקים וחוויות VR שיכולים לעזור למשוך מבקרים ולהשאיר אותם בביתן שלכם זמן רב יותר.

חלקו מתנות: דוגמאות חינם, סחורה ממותגת ופריטי קידום מכירות אחרים. אלו יכולים לעזור למשוך מבקרים לביתן שלכם ולשמור על מודעות למותג שלכם אצל המבקר גם לאחר התערוכה.

הדרכת הצוות שלכם: הצוות שלכם צריך להיות מאומן היטב ובעל ידע לגבי המוצרים או השירותים שאתם מציעים בתערוכה ובכלל. הם צריכים להיות גם ידידותיים ונגישים כדי לגרום למבקרים להרגיש רצויים.

הדגמות הצעות: הדגמות של המוצרים או השירותים שלכם יכולים לעזור למבקרים להבין טוב יותר את התכונות והיתרונות של המוצרים/שירותים, ולגרום בכך להגדיל את הסיכוי לקבל המרות ללקוחות שביקרו אתכם בתערוכה.

איסוף מידע ליצירת קשר: איסוף פרטי קשר מהמבקרים יכול לעזור לכם לעקוב אחר לקוחות פוטנציאליים לאחר התערוכה. השתמשו בטופס לרישום לידים או בקיוסק דיגיטלי כדי להקל על המבקרים לספק את הפרטים שלהם.

הציעו כיבוד: אספקת חטיפים ומשקאות יכולה לעזור לשמור על מבקרים בביתן שלכם זמן רב יותר וליצור אווירה רגועה יותר לשיחות והדגמות.

השתמשו במדיה חברתית: השתמשו במדיה חברתית כדי לקדם את הנוכחות שלכם בתערוכה וכדי לתקשר עם מבקרים לפני, במהלך ואחרי התערוכה. השתמש בהאשטאגים של אירועים ופרסום תמונות ועדכונים מביתן שלכם.

שיתוף פעולה עם חברות אחרות: שיתוף פעולה עם שותפים או עסקים משלימים בתערוכה ומחוצה לה יאפשרו ליצור תצוגה מרתקת ושיתופית יותר שמושכת יותר מבקרים.

מדודו הצלחה: השתמשו במדדים כגון מספר הלידים שנוצרו, מכירות סגורות ומעורבות במדיה חברתית כדי למדוד את הצלחת תצוגת התערוכה שלכם ולבצע שיפורים לאירועים עתידיים.

בהצלחה!